1. Mapa de la contaminació acústica de la ciutat utilitzant l'app Sound Meter. Haureu de mesurar durant 20 segons els decibels d'un dels vostres llocs i apuntar la xifra que apareix a AVG i omplir el qüestionari per localitzar-lo.
2. Bookface: heu de portar un llibre per equip i en la portada han d'aparéixer cares o fragments de cossos humans, animals o elements arquitectònics. Vosaltres decidireu en quin dels cinc punts la voleu fer. Exemples de Bookfaces. Es pujarà a Instagram amb tots els hashtags corresponents.
3. Cites literàries: gravareu un vídeo d'un minut com a màxim inspirant-vos en la postal literària que se us proporcionarà. Decidireu en quin espai fer la gravació. Es pujarà a Instagram amb totes els hashtags corresponents.
4. MòbilON: gravareu un vídeo d'un minut entrevistant algú sobre què pensa de l'ús dels mòbils a les aules. Es pujarà a Instagram amb tots els hashtags corresponents
5. Activitat de temàtica lliure: haureu de realitzar una foto de temàtica matemàtica basant-vos en elements arquitectònics i pujar-la al vostre l'Instagram d'equip amb els hashtags corresponents.
6. Barrera arquitectònica: no és obligatòria però la podeu realitzar cada vegada que trobeu una barrera arquitectònica. Haureu de realitzar-hi una foto, geolocalitzar-la en Google Maps i omplir el formulari del Drive.
Ací teniu un enllaç amb les diferents apps que necessitareu distribuir per a descarregar. També necessitareu l'app Sound Meter per a crear el mapa de contaminació acústica.
La pàgina principal del projecte és aquesta. Podeu llegir tota la informació que necessiteu a l'apartat Alumnat.
INSTRUCCIONS:
Abans de l'activitat
- Llegireu la informació del blog del projecte que ja ha aparegut abans.
- Us organitzareu:
- Qui porta smartphone? Qui s'encarrega de cada app?
- Qui imprimeix el mapa del metro o porta una guia de València?
- Qui porta el llibre per al Bookface?
- Qui serà el responsable dels targetons dels edificis? I de la targeta de transport?
- Instal·lareu les apps necessàries: EMT València, lector de codis QR, Life360, Instagram, Sound Meter... La persona encarregada d'Instagram haurà de crear un perfil específic del grup per a aquesta activitat.
- Doneu dos números de telèfon per grup al professorat.
El dia D
- Eixerem de l’institut a l’hora acordada (les 08:30)
- En arribar a València:
- El professorat us acabarà de donar les instruccions necessàries.
- Comença l’activitat:
- Cerquem els punts en l’ordre que indica l’itinerari escollit.
- A cada punt fareu una foto i la publicareu amb l’Instagram.
- En
tots els llocs haureu de contestar la pregunta del trivial i fer
l’activitat d’un dels altres cubs. Cada imatge o vídeo que pengeu a
Instagram o Twitter ha de portar diverses etiquetes:
- l’etiqueta global del projecte #WMCP20
- l’etiqueta #VLCda20
- #VLCda20_EMT
- la del nostre institut #VLCda20_centreMÚSIC
- el nom del lloc (escrit al targetó) i un breu escrit explicatiu
- l’activitat es considerarà completada quan s’haja tramès la darrera imatge/vídeo de l’itinerari del darrer punt. No perdeu els targetons, cal que me'ls retorneu.
- En acabar, tornareu al lloc on heu començat l’activitat.
- Recordeu que heu de tonar-me les targetes de transport de l'EMT abans de tornar i també els targetons.
De
tornada (o a casa el mateix dia) caldrà fer obligatòriament el
qüestionari de valoració. El podreu fer fins divendres, 15 de febrer.
Després
- Una vegada finalitzada l’activitat, heu de contestar el qüestionari de valoració en Socrative.
- Haureu d’explicar la vostra experiència a l’apartat “Experiències“
- A classe, projectareu les imatges i mostrareu als vostres companys el llocs que heu visitat, tot proporcionant-los una breu explicació sobre les seues característiques.
- Aquesta activitat (finalització de manera correcta de l’itinerari i valoració) computarà en la nota de les assignatures que us indicaran els vostres professors.
- La valoració es farà d’acord amb la següent Rúbrica d’avaluació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada